Familieliv i sorg – Hvalsø Sognegård

2018-11-01 19:00 2018-11-01 21:00 Europe/Copenhagen Familieliv i sorg – Hvalsø Sognegård

Fællesmøderne om sorg fortsætter. Tre pastorater, Hvalsø-Særløse, Kirke Saaby-Kisserup, Osted-Allerslev, sætter fokus på sorg. Torsdag den 1. november 2018 kl. 19.00 i Hvalsø Sognegård. Mange mennesker i sorg føler sig ensomme og alene med deres sorg. Efter et dødsfald får vi alle den bedste hjælp, hvis familie og venner stiller op og forholder sig til det, der er sket. Når vi holder os tilbage, er det ofte, fordi vi er bange for vores egen magtesløshed og ikke ved, hvad vi skal sige. Der findes ikke noget rigtigt at sige, men hvis vi er modige og tør være til stede, opstår der ofte en særlig samhørighed, og sorgen bliver nemmere at bære. Poul og Birgitte Nygaard er praktiserende læge og familieterapeut og de leder sammen sorggrupper. De vil dele ud af vores erfaringer med familier i sorg, erfaringer fra deres eget liv og særligt fra deres arbejde med sorggrupper for børn såvel som for hele familier.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark
Sorg, dame i rød frakke