Koncert med Pia Raug – Hvalsø Kirke

• 150 kr. pr. person Pris
2018-04-15 15:00 2018-04-15 17:00 Europe/Copenhagen Koncert med Pia Raug – Hvalsø Kirke

Koncert med Pia Raug søndag den 15. april 2018 kl. 15.00 i Hvalsø Kirke. Pia Raug har været aktiv på den danske musikscene i ikke mindre end 5 årtier, og hun er stadig aktiv. Pia Raug er med sine smukke fortolkninger af egne og andres kompositioner en højt skattet sanger, guitarist og komponist. Pia Raug har skrevet flere bøger, og hun er også en velkommen foredragsholder, som vi havde fornøjelsen af at høre i sognehuset sidste år. Det er derfor en meget stor glæde at kunne byde velkommen til en kirkekoncert med Pia Raug i Hvalsø Kirke. Da der er begrænset antal pladser i kirken, er det nødvendigt med tilmelding. Tilmelding forgår efter ”først til mølle”-princippet. Der vil ikke kunne garanteres adgang uden tilmelding. Pris 150 kr. Tilmelding til Carlo Thyrre Jensen på carlotjensen@gmail.com Koncerten forventes at vare et par timer.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:carlotjensen@gmail.com
Pia Raug

pladser i kirken, er det nødvendigt med tilmelding.

Tilmelding til Carlo Thyrre Jensen på carlotjensen@gmail.com

Koncerten forventes at vare et par timer.