Morgensang i Hvalsø Kirke

• Gratis Adgang
2024-03-28 09:30 2024-03-28 11:00 Europe/Copenhagen Morgensang i Hvalsø Kirke

Kom til morgensang i Hvalsø Kirke torsdag d. 16. juni 2016 kl. 9.30. Vers og sang er som bekendt hjertets sprog – og en god sang børster støvet af hjertet. Med musikkens hjælp kan vi lettere få sat ord det uudsigelige og store i livet. Her er alle velkomne til at være sammen om glæden ved både de kendte gamle sange/salmer og endnu ukendte sange, som fortjener at blive sunget. Vi starter i kirken med ca. en halv times fællessang fra salmebogen og højskolesangbogen. Bagefter spiser vi morgenmad sammen i Sognegården, og der bliver også mulighed for at synge mere, hvis man har lyst. Undervejs får vi besøg af kirkesanger Helene Gerup og komponist Allan Diehl, som vil præsentere os for deres favoritsange og – melodier. Ellers er det organist Linda Baarsgaard, som i år vil stå for morgensangen.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark linda@hvalsoe-kirke.dk
Gul rapsmark og Særløse Kirke i baggrunden

Kom til morgensang i Hvalsø Kirke torsdag d. 16. juni 2016 kl. 9.30.