(U)hyggelig børneweekend

• Gratis Pris
2018-09-29 13:00 2018-09-29 09:30 Europe/Copenhagen (U)hyggelig børneweekend

Så er det igen tid til overnatning. Denne gang står den i uhyggens tegn. Vi vil, som vi plejer, hygge os med forskellige lege, aktiviteter osv. hele lørdagen. Her vil vi bland andet pynte hver vores uhyggelige cupcake, lave små uhyggelige teaterstykker og ellers lege på helt almindelig vis. Når vi har spist aftensmad, skal vi op i kirken og høre spøgelseshistorier, inden der er aftenløb. Dagen sluttes af med, at vi beder en bøn og falder i søvn til en glad og munter film, så der forhåbentlig drømmes om venner og kærlighed og ikke spøgelser og død. Når vi har spist morgenmad og ryddet op, slutter arrangementet, så vi kan nå i kirke. Alle børn i skolealderen er velkomne, men da temaet er “uhygge”, skal man selvfølgelig være en ekstra sej knag, hvis man er en af de helt unge. Den primære målgruppe er 8-14 år. Arrangementet starter kl. 13.00 lørdag d. 29. september 2018 og slutter kl 9.30 d. 30. september 2018. Ca. en uge før arrangementet vil I modtage en email med pakkeliste mm. Tilmelding skal ske til Simone på Simone.nbs@yahoo.com eller sms til 61691640. Ved tilmelding skal følgende oplyses: Navn og alder på tilmeldte barn/børn samt forældres navn, email og telefonnummer og besked om eventuelle særhensyn så som sygdom, allergi eller lignende. Tilmelding senest 20. september 2018.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:Simone.nbs@yahoo.com
Dis i skov

knag, hvis man er en af de helt unge. Den primære målgruppe er 8-14 år.

Ca. en uge før arrangementet vil I modtage en email med pakkeliste mm.

Tilmelding skal ske til Simone på Simone.nbs@yahoo.com eller sms til 61691640.

eventuelle særhensyn så som sygdom, allergi eller lignende.

Tilmelding senest 20. september 2018.