Babysalmesang starter ny sæson

Baby med musikinstrument
Babysalmesang-baby-gulv

Folkekirken.dk

Babysalmesang er for babyer i alderen 0-12 mdr. og deres forældre i Hvalsø Sognegård. Der kræves ingen særlige forudsætninger. Det er derfor ikke vigtigt, om man ”kan synge”.

I babysalmesang fokuseres der på kontakten til børnene via rim og remser. Musikken bliver forbundet med bevægelse og rytmik. Der bliver danset, sunget og vugget til både nye og gamle
salmer og sange…

”At synge er en naturlig del af børns liv. Sang kan mere end noget andet beskrive en stemningsverden og forløse følelser. Den musik, som barnet hører i de første år, bliver ikke glemt. Det betyder, at de melodier, der så at sige synges ind med modermælken, vil ligge godt gemt i barnets erindring som noget trygt og godt.”

Du kan læse mere om babysalmesang her.

Babysalmesang-baby-mor

Folkekirken.dk

Hvornår starter det?

Start onsdag den 26. august kl. 9.30, og slutter den 11. november, ferie i uge 42.

Efter vi har sunget er der kaffe/the og brød.

Pris 300 kr.

Tilmelding på mail til: line@skovhaug.dk eller tlf.nr. 21246393.