Et fantastisk år

Godt nytår

2014 har været et fantastisk år på mange måder. At nævne dem alle vil tage for lang tid, men vi har forsøgt at samle nogle af de gode minder på denne lille plakat om året, der gået på vores fantastiske hjemmeside.

På Hvalsø og Særløse Kirkers hjemmeside har der aldrig før været så mange besøgende. Intet mindre end over 4.600 unikke besøgende og næsten 20.000 sidevisninger er det blevet til igennem hele 2014 – og vi tæller stadigvæk.

Ganske enkelt fantastisk!

Men hvilke sider har så i året været de mest besøgte * ?

1. Oversigt over gudstjenester
  2. Kontakt os
  3. Begravelser og bisættelser
  4. Om Hvalsø Kirke
  5. Konfirmationsdatoer

Den måned med flest besøgende har været julen med over 1.900 sidevisninger og 38% flere brugere end 2013.

Hvad kan vi vente os af 2015 ?

Det er jo altid svært at forudsige fremtiden, men mon ikke at 2015 vil byde på ligeså mange spændende arrangementer, artikler mv.

Vedr. den tekniske del af hjemmesiden forsøger vi hele tiden, at holde os opdateret. Vi vil dog meget gerne have ris og ros. Benyt derfor smileyen til venstre og fortæl os, hvad vi kan gøre endnu bedre.

I ønskes alle et fantastisk nytår – vi ses her på siden i 2015.

godt_nytaar_2014

* Foruden forsiden