Vinderen af årets fotokonkurrence er fundet

Vinder af fotokonkurrence - Jesus på væg

Temaet for årets fotokonkurrence var “Det at være kristen”.

Årets vinder billede er taget af Birthe Millandt og viser en plakat af Jesus med tornekrans på en trævæg tilfældigt holdt oppe af klisterbånd. Et billede som symbolisere genkendeligheden og trygheden – en måde at finde ro i en travl hverdag. Billedets komposition og farvesammensætning, understreger, at vi her har at gøre med årets absolutte vinderfoto.

Vi har modtaget mange fantastiske bidrag og vi har kåret en vinder, som kan ses på forsiden af dette kirkeblad. Vi takker for alle indsendte bidrag, og en stor del af billederne kan ses i denne udgave af kirkebladet. Alle modtagende billeder kan ses nedenfor.

Har du en ide til næste års fotokonkurrence, er du meget velkommen til at sende os en mail.

Årets vinderfoto

jesus-plakat

Udpluk af årets bidrag

Billederne er vist i tilfældig rækkefølge.

fotokonkurrence-2016-7

fotokonkurrence-2016-6