Sognegården indeholder to lokaler af forskellig størrelse samt stort køkken og toiletter. Arrangementer udover menighedsrådsmøder kan maksimalt reserveres 6 måneder forud. Sognegården er bygget i 2005. Se billeder fra indvielsen her.

Bemærk at sognegården ikke længere kan anvendes til bryllupsreceptioner, barnedåbsarrangementer eller begravelseskaffe mv.

sognegaard-hvalsoe-stue

Hvalsø Sognegård – Hvalsø Stuen

Priser for leje af sognegården

Generelt lån/brug af sognegård til dækning af generelle udgifter, pr. arrangement og dato kr. 350. Timeprisen for rengøring mv. kr. 350. Der er pålagt 2 timers rengøring ved leje af sognegården.

Vi henviser ydermere til udarbejdede husregler for sognegården – hent husregler.

Leje af sognegården

Henvendelse vedr. udlejning af sognegården til kirkelige arrangementer sker via e-mail sc@hvalsoe-kirke.dk eller præsterne.

Parkering

Pladsen foran sognegården er forbeholdt invalideparkering samt leverandører ved afleveringer af varer. Alle andre parkerer på P-pladsen bag ved laden mod Præstegårdsvej.

Adresseoplysninger

Præstegårdsvej 2 B, 4330 Hvalsø