Vi har fået ny hjemmeside

Hvalsø Kirke med hvid blomst ved siden af

Først og fremmest velkommen til!

Vi har brugt starten af juni på at implementere en ny hjemmeside. Årsagerne hertil har været mange, men først og fremmest har det været fordi, at vi ønsker at give dig den bedste oplevelse når du besøger vores hjemmeside.

Vi har flyttet hundredvis af artikler fra den gamle hjemmeside, så du burde via søgeformularen kunne finde alle gamle artikler.

Du er meget velkommen til at komme med kommentarer og forslag til hvad vi gør godt og hvad der evt. mangler på hjemmesiden. Du finder kommentar feltet i bunden af hjemmesiden.

Nyt design

Det nye design er udviklet til i endnu højere grad end tidligere, at være tilpasset smartphones og Ipads. Samtidig med det er hastigheden på det nye design forbedret, hvilket gerne skulle sikre dig en endnu hurtigere og bedre oplevelse af vores hjemmeside.

Vi har samtidig forsøgt at gøre designet mere lyst og imødekommende samt opdateret de fleste af vores billeder.

Hjemmesiden er nu udviklet i WordPress og vi har samtidig hermed skiftet server.

Nye muligheder

Vores hjemmeside er bygget op omkring en forside med tilhørende menustruktur og relevante artikler mv. på forsiden. På forsiden har vi nu gjort kommende aktiviteter endnu mere synlige, herunder kommende arrangementer i sognegården mv.

Gudstjenester og aktiviteter

Under gudstjenester finder du de kommende gudstjenester i Hvalsø og Særløse Kirker ca. 3 måneder frem og under kalender finder du et samlet overblik over alle aktiviteter både i og uden for kirken. Oversigten er opdelt i måneder.

Disse aktiviteter/gudstjenester vil også blive synlige på forsiden af hjemmesiden, efterhånden som datoen for arrangementerne nærmer sig. Under hver aktivitet kan du læse om arrangementet samt finde adresse og evt. kontaktperson for arrangementet.

Vi håber meget at denne simplere oversigt fordelt på måneder, vil være med til at endnu flere har lyst til at deltage i de mange aktiviteter vi løbende afholder i vores to kirker og sognegård.

Artikler og blog

På forsiden finder du også de seneste nyheder og blog indlæg fra præster mv. Under nyhedsarkiv finder du ældre nyheder, herunder også gamle artikler fra den gamle hjemmeside.

Video og billeder

Vores nye hjemmeside understøtter også i langt højere grad video og lyd, og vi har allerede offentliggjort de første videoer, som vi håber du finder interessante.

I bunden af hjemmesiden er integreret et galleri, som gerne skulle blive opdateret med nye billeder løbende.

Du er derfor meget velkommen til at sende billeder eller video til webmaster@hvalsoe-kirke.dk, hvis du har billeder/video fra arrangementer mv.

Og alt det andet

Der vil løbende blive arbejdet på en endnu bedre integration med Facebook og vi håber meget at du også vil følge os på Facebook. Vi har samtidig åbnet en Twitter konto, som vi forventer os meget af, du kan følge os på Twitter her.

Vi har sikkert glemt at fortælle noget, men vi håber meget at I synes om vores nye hjemmeside.