Hvalsø & Særløse Kirkers hjemmeside har til formål, at skabe indblik i de aktiviteter, arrangementer vi løbende arrangerer samt at offentliggøre informationer om gudstjeneste tidspunkter, historiske oplysninger om kirkerne, informationer om menighedsrådet o.lign.

Med én central indgang til vores to kirker, mener vi at vi har skabt det bedste udgangspunkt for en central vidensformidling.

Du finder os på

• www.hvalsoe-kirke.dk
  • www.hvalsoe-kirkegaard.dk
  • www.saerloese-kirke.dk

Om hjemmesiden

Vores hjemmeside er opdelt med en forside og flere undersider, som enten kan findes via menupunkter i toppen af skærmbilledet eller via søgeformularen i bunden af siden.

Hjemmesiden er udviklet i WordPress, som er et internationalt anerkendt Open Source websystem.

Anvendelsen af links til eksterne hjemmesider, artikler mv. er på eget ansvar, da vi ikke kan indestå for sikkerheden på disse hjemmesider. Hvalsø & Særløse Kirker har intet ansvar overfor links, filer eller andet som anvendes her fra siden eller som vi har valgt at linke til.

Der tages forbehold for tryk fejl eller mangelfulde oplysninger.

Ophavsret

Hjemmesiden er underlagt dansk ophavsret. Det er ikke tilladt at kopiere, distribuere eller redigere i materiale, som er tilgængeligt her på siden, uden tydelig kildeangivelse.

Følgende er gældende: Copyright 2004-2020 på Hvalsø & Særløse Kirkers hjemmeside samt dertil hørende undersider, kirkeblade, blanketter o. lign.

Tekniske krav

Hjemmesiden er optimeret til seneste version af Internet Explorer og Firefox. Det anbefales ligeledes, at man benytter en nyere Windows-version med opdaterede komponenter. Siden er designet til en opløsning på minimum 1200 pixel i bredden. For at sikre mulighed for anvendelse af tablet eller smartphone er hjemmesiden udviklet i responsivt webdesign.

• Design
  • Statistik formål / bruger optimering

Design

Statistik formål / bruger optimering

Vi anvender Google Analytics til indsamling af data til statistik formål.

Du må gerne anvende vores RSS kilde på din egen hjemmeside.

Vores link er: https://www.hvalsoe-kirke.dk/feed/

Link til vores hjemmeside

Du er meget velkommen til at linke til vores hjemmeside.

Kontakt til webmaster

Du er velkommen til at kontakte webmaster via e-mail: webmaster@hvalsoe-kirke.dk

Book your tickets