Særløse KirkegårdSærløse Kirkegård er placeret på bakken midt i Særløse by. Kirkegården ligger med flot udsigt udover landskabet. Særløse Kirkegård beskæftiger i gennemsnit 1 medarbejder om året alt afhængig af sæson og aktiviteter i kirken og på kirkegården.

Den meget kuperede kirkegård omkranses et fredet stendige. Der er ca. 120 gravsteder heraf 30 små urnegravsteder, og vest for tårnet et fællesgravsted.

I 1983 blev der opført en bygning syd for kirken, som rummer et kapel samt faciliteter til graveren.

Du kan læse om handicapforhold her.

Få hjælp til valg af gravsted

Få hjælp til valg af det rigtige gravsted, du finder artiklen om gravstederne her.

Her finder du også priserne på gravsteder samt gravstedsvedligeholdelse på Særløse Kirkegård. Bemærk at opkrævninger fra GIAS er udformet som et tilbud, men skal betales før gravstedet er fornyet eller legataftalen er trådt i kraft.

• Vedtægter for brug af Hvalsø Kirkegårds kapel finder du her.

Du finder kirkegårdsvedtægten her.

kors-saerloese-kirkegaardI særlige situationer flyttes lig eller urner fra en kirkegård til en anden, læs notatet herom her.

Har du spørgsmål ?

Du er altid velkommen til at kontakte kirkegårdskontoret i åbningstiden, Præstegårdsvej 2C, 4330 Hvalsø.

Særløse Kirkegård er placeret på Særløsevej 2, Særløse, 4330 Hvalsø.

Book your tickets