Vi har nu også Mobilepay

Kirkebøsse

I december 2014 introducerede vi Swipp (bemærk kan ikke bruges efter d. 31. december 2016) til brug ved indsamlinger til Kirkens Julehjælp. Vi har nu også implementeret Mobilepay, og forventer os ligeså meget af denne teknologi som Swipp.

Mobilepay vil i første omgang også blive anvendt til indsamling til Kirkens Julehjælp (hele året rundt) i Hvalsø og Særløse Kirker, men vi forventer fremadrettet også at kunne bruge Mobilepay og Swipp ved arrangementer mv.

Nummeret er det samme 20342405.

Kan man fortsat donere med kontanter?

De gamle velkendte kirkebøsser bliver ikke fjernet fra Hvalsø & Særløse Kirke, så det er stadigvæk muligt at donere ved hjælp af disse.

Hvad bliver julehjælpen brugt til?

Indsamlingen sker til fordel for julehjælpen i Hvalsø & Særløse Kirker. Årligt doneres der mindre pakker med alt til at holde jul eller kontanter til familier med ekstra meget behov for hjælp.

Sidste år blev der doneret hjælp til ca. 10 familier, og vi håber, at vi igen i år og fremadrettet kan hjælpe endnu flere familier.