Vinderen af fotokonkurrencen er fundet

Jesus lilla baggrund

I sensommeren blev der udskrevet en fotokonkurrence under titlen ”Bibelske/kirkelige/kristne motiver” og præmien var at det bedste billede kom på forsiden af det næste kirkeblad. Vinderen er nu fundet og kan ses nedenfor eller på forsiden af kirkebladet.

Vinderbilledet er taget af Birthe Helle Milandt og indeholder flere kirkelige motiver. Billedets farvevalg har ligeledes haft betydning for juryens udvælgelse. Stort tillykke til Birthe Helle Milandt og stor tak til alle jer andre, der har deltaget med mange flotte og kreative motiver.

Mon ikke der afholdes en ny fotokonkurrence til næste år.

Tekster til billederne

Poul Joachim Stender har sat tekst til billederne.

fotokonkurrence6-vinder

Vinderen af fotokonkurrencen (2015)

fotokonkurrence1

„Vi kommer til din kirke, Gud. Og finder døren åben“ – Fra salme 478 i Salmebogen

fotokonkurrence3

Har dyr et evigt liv?

fotokonkurrence4

Jesus vaskede disciplene fødder skærtorsdag

fotokonkurrence5

Engel eller et hoppende barn?

fotokonkurrence2

En kvinde bliver grebet i hor og en flok mænd vil stene hende. Jesus siger: „Den af jer, der er uden synd, skal kaste den første sten på hende”. Da mændene hørte det, slap de deres sten. Johannesevangeliet kap. 8

fotokonkurrence7

Livet som en sejlads fra evighed til evighed med Gud ved roret