All Booked All Booked All Booked 2111 Julekoncert – “Når du ser et stjerneskud…” https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/julekoncert-naar-du-ser-et-stjerneskud/?event_date=2015-12-02&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2015-12-02

Julekoncert – “Når du ser et stjerneskud…”

• Gratis Adgang
2015-12-02 19:30 2015-12-02 21:00 Europe/Copenhagen Julekoncert – “Når du ser et stjerneskud…”

Julekoncert med ”Trio til Tiden” i Hvalsø Kirke onsdag den 2. december 2015 kl. 19.30. Julen er en kær gæst, vi byder velkommen år efter år, – hele livet! I julen er vi sammen om glæderne: familien, vennerne, stjernen, lys, gaver, musik… og pludselig kan det ske: vi stopper op, ser måske et stjerneskud og kommer til at mindes…. sangene, salmerne, viserne, hymnerne…. julens musik er den dejligste julegave! ”Fra alle os til alle jer”. ”Trio til Tiden” er: Tine Hagedorn-Olsen: mezzosopran, Lars Frederiksen: tværfløjte og Nina Frederiksen: klaver Vi vil spille et blandet juleprogram med julesange/-musik fra nær og fjern, dansk og udenlandsk, klassisk og rytmisk – de kendte og elskede salmer er også med! Vi glæder os til at spille julen ind sammen med jer!

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark anne.spangsberg@paradis.dk
Stjerneskud

julens musik er den dejligste julegave! ”Fra alle os til alle jer”.

”Trio til Tiden” er:

• Tine Hagedorn-Olsen: mezzosopran,