All Booked All Booked All Booked 2472 Kammerkoret Musica https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/kammerkoret-musica/?event_date=2024-03-29&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-03-29

Kammerkoret Musica

2024-03-29 20:00 2024-03-29 21:00 Europe/Copenhagen Kammerkoret Musica

Kammerkoret Musica synger i Hvalsø Kirke torsdag den 21. april 2016 kl. 20.00. Kammerkoret Musica blev dannet i 1986 og har siden udviklet sig til at blive et af landets førende kammerkor. Koret består af ca. 20 ambitiøse amatørsangere mellem 20 og 45 år. Koret har vundet adskillige priser i internationale korkonkurrencer, senest i oktober 2015 i Canta al Mar i Calella, Spanien, med priser for bedste blandede kammerkor, bedste program og bedste dirigent. Korets dirigent kommer fra Portugal og hedder Filipe Carvalheiro. Dette fremragende kor kan vi nu få fornøjelsen af at høre i Hvalsø kirke med et spændende program, som fører os gennem musikhistorien – fra middelalder til modernisme – med en række værker der på hver deres måde markerer et nybrud i musikken. Koncerten varer ca. 1 time.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark anne.spangsberg@paradis.dk
Kammerkoret Musica

Kilde: Musica.dk

Kammerkoret Musica synger i Hvalsø Kirke torsdag den 21. april 2016 kl. 20.00.