Spaghettigudstjeneste – Hvalsø Kirke

• 30 kr. voksen Pris
  • 50 kr. for en familie Pris
Tilmeld 2017-09-20 17:00 2017-09-20 19:00 Europe/Copenhagen Spaghettigudstjeneste – Hvalsø Kirke

Spaghettigudstjeneste i Hvalsø Kirke onsdag d. 20. september 2017 kl. 17.00. Brug dit talent Èn har talent for at male, én har en god fantasi. Èn har talent for at tale, og én står fantastisk på ski. Brug det talent, du har fået af Gud, brug det og dyrk det og lev det ud! Alle de evner, du én gang har fået, dem skal du bruge til noget!” (Fra ”Sigurd fortæller bibelhistorier”) Tilmelding For tilmelding og yderligere information kontakt: Anne Spangsberg, tlf.nr.: 46408055 eller e-mail: anne.spangsberg@paradis.dk senest den 13. september 2017. En spaghettigudstjeneste er: En børnegudstjeneste for alle, særligt for familier. Hyggelig og afslappet – med noget for øjne, ører og mund. Bibelfortælling, sang og meget mere. Kort og nem – den tager ca. 30 min. Og bagefter spiser vi spaghetti og kødsovs sammen i sognegården. Billig aftensmad: 30 kr. pr. voksen, gratis for børn. 50 kr. for en familie.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:anne.spangsberg@paradis.dk
Pasta med kødsovs

Spaghettigudstjeneste i Hvalsø Kirke onsdag d. 20. september 2017 kl. 17.00.

Brug dit talent

Brug det talent, du har fået af Gud, brug det og dyrk det og lev det ud!

Alle de evner, du én gang har fået, dem skal du bruge til noget!”
(Fra ”Sigurd fortæller bibelhistorier”)

Tilmelding

En spaghettigudstjeneste er:

• En børnegudstjeneste for alle, særligt for familier.
  • Hyggelig og afslappet – med noget for øjne, ører og mund.
  • Bibelfortælling, sang og meget mere.
  • Kort og nem – den tager ca. 30 min. Og bagefter spiser vi spaghetti og kødsovs sammen i sognegården.
  • Billig aftensmad: 30 kr. pr. voksen, gratis for børn. 50 kr. for en familie.