Børneweekend i Hvalsø Sognegård

• Gratis Pris:
Tilmeld 2021-11-28 14:00 2021-11-28 11:30 Europe/Copenhagen Børneweekend i Hvalsø Sognegård

Der er børneweekend i Hvalsø sognegård og kirke 27-28. november 2021. Vi mødes lørdag kl. 14.00, hvor vi skal hygge os hele eftermiddagen og aftenen og sove sammen i sognegården, inden vi slutter med at deltage i “første søndag i advent”-gudstjenesen kl. 10.30 søndag formiddag. Vi håber, at søskende og (bedste-)forældre også vil deltage i gudstjenesten. Vi vil hygge os med alt muligt forskelligt; Spise kage og slik, lave julepynt, lege, spille bold, lave forskellige konkurrencer og meget mere. Alle børn i skolealderen er velkomne, men man skal være selvstændig nok til at være væk fra mor og far i et døgn. Det eneste du skal medbringe er liggeunderlag, sovepose, tandbørste, nattøj og evt. ekstra tøj, hårbørste, en bamse eller lignende og også gerne en nissehue. Kirken sørger for al mad og drikke.. Det hele er GRATIS. Tilmelding skal ske på simone.nbs@yahoo.com eller 61691640, hvor I samtidig kan skrive, hvis I har lyst til at medbringe kage, boller eller lignende. Tilmelding skal ske senest d. 21. november. *OBS: Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:simone.nbs@yahoo.com
Billede af børn der leger

Kirken sørger for al mad og drikke.. Det hele er GRATIS.

Tilmelding skal ske senest d. 21. november.

*OBS: Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet.