Foredrag med Thomas Skov i Hvalsø Sognegård

• 100 kr. + billetgebyr Pris:
Tilmeld 2024-03-29 19:00 2024-03-29 21:00 Europe/Copenhagen Foredrag med Thomas Skov i Hvalsø Sognegård

Kom til et spændende foredrag med Thomas Skov i Hvalsø Sognegård d. 8. september 2022 kl. 19.00. Som en del af vores kirkehøjskole om næstekærlighed, kommer Thomas Skov forbi og snakker om høflighed. Men hvad er høflighed egentlig? Du skulle du gerne blive meget klogere på undervejs i foredraget. Om foredraget Thomas Skov var vært på tv-programmet “Høflighed på 100 dage”. Et program, hvor Thomas Skov ønskede at gøre danskerne mere høflige på 100 dage. Det er snart lang tid siden, at programmet blev sendt – men derfor går denne gode tanke jo ikke i glemmebogen. Glæd dig derfor til et spændende og lærerigt foredrag med Thomas Skov. Om Thomas Skov Thomas Skov er uddannet journalist, men siden journalist studiet har han bl.a. skrevet flere populære bøger, været tv-vært på flere programmer på DR. I dag arbejder han primært på Podimo samtidig med at han er vært på flere populære podcasts. Herudover er han medforfatter på den populære børnebog Snip Snap Snork. Billetter til foredraget Billetterne kan købes her. Billetterne koster 100 kr. pr. person + billetgebyr. Der skal fremvises gyldig billet ved indgangen.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:webmaster@hvalsoe-kirke.dk
Thomas Skov