0 All Booked All Booked All Booked 5170 Friluftsgudstjeneste https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/friluftsgudstjeneste/?event_date=2024-04-20&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-20

2024-04-20 10:30 2024-04-20 11:30 Europe/Copenhagen Friluftsgudstjeneste

Vi fejrer foråret og at Helligånden kommer med pinsegudstjeneste på marken bagved Hvalsø Kirke, hvor alle er velkomne. Det hele foregår på marken i Hvalsø 2. pinsedag, den 24. maj 2021 kl. 10.30. Spejderne deltager. Der er indgang fra stien bag kirkegården. Du skal selv medbringe noget at sidde på og så sørger vi for, at vi får fejret pinsen på fineste vis med en festgudstjeneste med sang og musik og god stemning, og da pinsen kan betragtes som den kristne kirkes fødselsdag, vil der også være masser af balloner. Vi skal bl.a. se, hvordan en masse balloner stiger til himmels og spreder sig, ligesom Helligåndens komme til disciplene pinsedag netop gjorde at den kristne tro bredte sig. Musik ved Niels Møller, Christian Glahn & Helene Gerup. Og efter gudstjenesten vil alle børn og barnlige sjæle kunne få hvert en ballondyr med hjem. Hvalsø kirke sørger for gratis sandwich og drikkevarer, som vi sammen kan nyde efter gudstjenesten. Dårligt gående kan blive kørt fra præstegården ud til marken. Mødested præstegården kl. 10.00. Giv gerne besked på forhånd (Tlf.nr.: 46408055, e-mail:anne.spangsberg@paradis.dk).

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark
Friluftsgudstjeneste

Spejderne deltager. Der er indgang fra stien bag kirkegården.

Dårligt gående kan blive kørt fra præstegården ud til marken.