0 All Booked All Booked All Booked 4730 Gratis børneweekend https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/gratis-boerneweekend/?event_date=2024-04-23&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-23

Gratis børneweekend

• Gratis Adgang
Tilmeld 2024-04-23 13:00 2024-04-23 09:30 Europe/Copenhagen Gratis børneweekend

Der venter dig en hyggelig og sjov weekend i Hvalsø Sognegård d. 1. – 2. august 2020 – tilmeld dig allerede idag. Så er det igen tid til overnatning. Vi vil, som vi plejer, hygge os med forskellige lege, aktiviteter osv. Her vil vi blandt andet lave trylledejsfigurer, male og lege forskellige lege. Der vil være frugt, slik og kage lørdag eftermiddag, aftensmad lørdag aften og bagefter vil der være mulighed for at riste skumfiduser over bål. Når vi har spist morgenmad og ryddet op søndag er der tid til at lege lidt, inden arrangementer er slut. Alle børn i skolealderen er velkomne, så længe de er trygge ved at sove ude Arrangementet starter kl. 13 lørdag d. 1./8. og slutter kl. 9.30 d. 2./8. En uge inden arrangementet vil de tilmeldte få en mail med mere info. Tilmelding skal ske til kirke- og kulturmedarbejder Simone på simone.nbs@yahoo.com. Ved tilmelding skal følgende oplyses: Navn og alder på tilmeldte barn/børn samt forældres navn og telefonnummer og besked om eventuelle særhensyn så som sygdom, allergi eller lignende. Tilmelding senest 20. juli 2020 Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet. Der er plads til 20 børn.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø mailto:simone.nbs@yahoo.com
Billede af børn der leger

• Alle børn i skolealderen er velkomne, så længe de er trygge ved at sove ude
  • Arrangementet starter kl. 13 lørdag d. 1./8. og slutter kl. 9.30 d. 2./8.
  • En uge inden arrangementet vil de tilmeldte få en mail med mere info.
  • Tilmelding skal ske til kirke- og kulturmedarbejder Simone på simone.nbs@yahoo.com. Ved tilmelding skal følgende oplyses: Navn og alder på tilmeldte barn/børn samt forældres navn og telefonnummer og besked om eventuelle særhensyn så som sygdom, allergi eller lignende.
  • Tilmelding senest 20. juli 2020
  • Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet. Der er plads til 20 børn.