Halloween- Børneweekend

4400-03-29 13:00 4400-03-29 11:30 Europe/Copenhagen Halloween- Børneweekend

Kom til Halloween børneweekend i Hvalsø Sognegård og kirke d. 24. – 25. oktober 2020. Vi mødes lørdag kl. 13 og sover sammen i sognegården, inden vi slutter med at deltage aktivt i BUSK-Gudstjeneste søndag. BUSK står for ”Børn-Unge-Sogn-Kirke”. Temaet for årets BUSK-gudstjeneste er ”Spirerne i Guds have”. Vi håber, at søskende og (bedste-)forældre også vil deltage i gudstjenesten. Vi vil hygge os med alt muligt forskelligt: Spise kage og slik, skære græskar, lege, høre historie-fortælling, tegne osv. Alt sammen under temaet ”Allehelgens dag”. Alle børn i skolealderen er velkomne, men man skal være selvstændig nok til uden problemer at være væk fra mor og far i et døgn. Det eneste du skal medbringe er liggeunder, sovepose, tandbørste, nattøj og evt. ekstra tøj, hårbørste eller lign. Kirken sørger for mad og drikke – og arrangementet er GRATIS. Tilmelding skal ske til simone.nbs@yahoo.com eller på 61691640. Tilmelding skal ske senest d. 18. oktober. OBS ved mindre end 8 tilmeldte aflyses arrangementet.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø
Billede af to halloween græskar

BUSK står for ”Børn-Unge-Sogn-Kirke”.

Kirken sørger for mad og drikke – og arrangementet er GRATIS.

Tilmelding skal ske til simone.nbs@yahoo.com eller på 61691640.

Tilmelding skal ske senest d. 18. oktober.

OBS ved mindre end 8 tilmeldte aflyses arrangementet.