AFLYST Kristian Lilholt koncert i Hvalsø Kirke

• 150 kr. + gebyr Adgang
2024-03-28 19:30 2024-03-28 21:30 Europe/Copenhagen AFLYST Kristian Lilholt koncert i Hvalsø Kirke

AFLYST PGA CORONAVIRUS Billetten refunderes via Billetto inden for 21 dage. Kristian Lilholt koncert i Hvalsø Kirke onsdag den 1. april 2020 kl. 19.30.   Om Kristian Lilholt Kristian Lilholts varme og vedkommende ‘menneskemusik’ er noget af det mest iørefaldende og meningsfulde musik, Danmark kan byde på i øjeblikket. Glæd jer til Lilholts, Ida Friis Virenfeldts og Lasse Jørgensens yderst hørværdige udgaver af både sangene og instrumentalmusikken. Kristian Lilholt har, gennem en lang karriere, holdt et højt kompositorisk niveau gennem mange udgivelser i eget navn og tværkunstneriske projekter som LAND og STILLE FLYDER LIVET – og har også leveret musikken til en del af broderen Lars Lilholts største hits. Tiden flyver afsted i godt selskab under mottoet: kommunikation i øjenhøjde – musik med højt til loftet. Entre: 150 kr. Billetter bestilles via www.billetto.dk eller betales kontant ved indgangen (dog med forbeholdt for udsolgt koncert).

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø mailto:anne.spangsberg@paradis.dk
Billede af gruppen Kristian Lilholt
Kristian Lilholt

Kristian Lilholt koncert

AFLYST PGA CORONAVIRUS

Billetten refunderes via Billetto inden for 21 dage.

Kristian Lilholt koncert i Hvalsø Kirke onsdag den 1. april 2020 kl. 19.30.

Om Kristian Lilholt