0 All Booked All Booked All Booked 4354 Kulturnatten i Hvalsø fredag den 6. september 2019 https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/kulturnatten-i-hvalsoe-fredag-den-6-september-2019/?event_date=2019-09-06&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2019-09-06

Kulturnatten i Hvalsø fredag den 6. september 2019

2019-09-06 19:00 2019-09-06 20:15 Europe/Copenhagen Kulturnatten i Hvalsø fredag den 6. september 2019

En veteran i dansk musikliv, Niels Skousen, spiller på kropladsen i forbindelse med Kulturnatten. Fredag d. 6. september 2019 kl. 19.00. Hvalsø kirke, der jo er nabo til kropladsen, er medsponsor på dette arrangement. Skousen, der i år fyldte 75 år, er stadig aktiv og har i april måned udgivet sit 6. studiealbum: ”Døgnet har 24 timer”, som fik mange roser fra anmelderne: Det er sange, der går til hjertet når Niels Skousen står på scenen, bliver publikum inviteret med på en musikalsk rejse. Hans musikalske historier favner bredt, og med sin humoristiske, skarpe og til tider melankolske stemme rammer hans sange os der, hvor vi gi’r os selv lov til at lade følelserne tale. Skousen har i kraft af sit virke og sin karriere opnået en toneangivende og anset position, og han fremtræder som en distingveret sangskriver og performer.

Hovedgaden 17, 4330 Hvalsø
Billede af Skousen