Provstigudstjeneste – Kirke Hyllinge Kirke

2024-04-18 10:00 2024-04-18 12:00 Europe/Copenhagen Provstigudstjeneste – Kirke Hyllinge Kirke

Kom til Provstigudstjeneste i Kirke Hyllinge Kirke søndag den 22. november 2015 kl. 10.00 til Ad Hoc kor og kl. 11.00 til gudstjeneste. Den årlige provstigudstjeneste holdes i Kirke Hyllinge Kirke Det sidste år har vi haft et såkaldt Ad Hoc kor, som med stor succes og fornøjelse har sunget før nogle udvalgte gudstjenester. Det er vores dygtige kirkesanger Miriam Jul Rasmussen, der vælger, hvad der skal synges og leder koret sammen med vores organist Dan Hemmer. Til provstigudstjenesten vil vi derfor indbyde alle menigheder i Lejre Provsti til at komme en time før gudstjenesten og varme stemmerne op i et stort Ad Hoc kor. Man er også velkommen til bare at komme og lytte. Efter gudstjenesten byder menighedsrådet på mad og drikke. Så her er en oplagt mulighed for at komme og se den nyrenoverede kirke med Lars Rasmussens nye billeder på prædikestolen samt at få brugt sin stemme både før og under gudstjenesten. En mulighed for at afslutte kirkeåret på en anderledes og hyggelig måde. Sidste søndag i kirkeåret.

Kirkevej 56, 4070 Kirke Hyllinge, Danmark anne.spangsberg@paradis.dk
Kirke Hyllinge Kirke

Den årlige provstigudstjeneste holdes i Kirke Hyllinge Kirke

Efter gudstjenesten byder menighedsrådet på mad og drikke.

Sidste søndag i kirkeåret.