AFLYST Vinterloppemarked ved Hvalsø Kirke

2021-01-24 11:00 2021-01-24 15:00 Europe/Copenhagen AFLYST Vinterloppemarked ved Hvalsø Kirke

AFLYST PGA CORONA Loppemarked i Hvalsø Sognegård d. 24. januar 2021 fra kl. 11.00 – 15.00. Alle kan gratis booke en stand efter først-til-mølle-princippet. Så hvis du har tøj, legetøj, køkkenting, krea-ting, nips osv., som bare ligger og fylder, så kom og tjen en skilling samtidig med, at andre kan få glæde af dine aflagte sager. Der er plads til 18 loppestande indendørs (hvis du vil have stand udendørs er dette også en mulighed), og du booker stand ved at sende en sms til 61691640 eller e-mail til simone.nbs@yahoo.com. Vi håber, at mange af jer vil lægge vejen forbi sognegården denne dag, så vi kan få afholdt et godt loppemarked. Det er gratis at komme ind til loppemarkedet. Der vil være gratis kaffe, the og småkager og alle børn og barnlige sjæle gratis pynte deres helt egen cupcake.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø
Billede af tilfældigt loppemarked