Årets julegudstjenester

Julekrybbe

2020 er et meget specielt år. Dette gælder også i forhold til årets julegudstjenester.

Der er nemlig kun adgang til årets julegudstjenester med gyldig billet (dato og tidspunkt).

Billeterne til årets julegudstjenester i Hvalsø og Særløse Kirker blev udbudt til salg d. 1. december 2020 efter annoncering i Kirkebladet, på Facebook og her på hjemmesiden. Alle billeterne er allerede udsolgt.

Det er derfor ikke muligt at møde op til årets julegudstjenester og få adgang, medmindre man har en gyldig billet.

Glædelig jul – og vi ses i 2021!

P.s…. husk det er muligt at komme i kirke d. 23. december, 25. december, 26. december mfl. – uden at der kræves billet.

Comment(1)

1. Caroline says

Vi har reserveret 4+1 billet til gudstjeneste den 24. i Hvalsø kirke kl 14.
    Men vi har besluttet, at vi ikke vil komme i kirken til julegudstjenesten i år.
    Kan vi refundere billetterne, så andre kan få glæde af dem?

Vh Caroline