BABYSALMESANG I HVALSØ SOGNEGÅRD!

Velkommen til GRATIS BABYSALMESANG FORLØB 10 GANGE til alle mødre, fædre, bedsteforældre med små børn (ca. 2 mdr. til 12 mdr.!!💕😍💕😍💕😍)

Vi glæder os til at invitere dig og din baby (2 til 12 mdr.) til Babysalmesang!!

Mandage kl. 9.30

Yderligere info vil ses i Facebook gruppen ”Loulous babysalmesang”!.

BABYSALMESANG for og med din baby er med til styrke nærværet og kærligheden samt udvikle dit barns sprog, motorik, rytme i hverdagen og generelle udvikling, og for de fleste en dyb glæde, leg og samvær med hele gruppen.

Vejleder og organisator: Loulou Elise Holm

Jeg er uddannet på Rudolf Steiner seminariet og har sanguddannelse fra kirkemusikskolen, musikkonservatoriet i Bruxelles og universitetet i København. Jeg er kulturmedarbejder, kirkesanger, koncertsanger og børnekorleder i flere forskellige kirker på Midtsjælland.

BABYSALMESANG:

Vi starter formiddagen med blide sange og salmer, lidt ”morgengymnastik”, små lege der fremmer nærvær og glæde, klokkespil, dans og leg så vi får glæde og bevægelse ind i vores dag.

Vi har sæbebobler, farvestrålende tørklæde-lege , musik og salmesang , nærvær og hyggeligt samvær og snak for forældre og børn. Vi drikker lidt kaffe/the og får lidt kage sammen bagefter Babysalmesang hvor der er mulighed for at dele erfaring, styrke og glæde sammen!

Jeg glæder mig meget til at møde jer alle sammen❤️❤️❤️

TILMELDING PÅ FACEBOOKGRUPPEN ”LOULOUS BABYSALMESANG”

• Skriv hvilket hold!!! (der er tre) og barnets navn!!
  • FORLØB ER PÅ 10 GANGE (10 UGER) OG STARTER NÆSTE GANG MANDAG DEN 21. AUGUST ☀️❤️❤️