Fotokonkurrence

NOA
noa-guds-billeder

Billede fra tidligere kirkeblad

Deltag i Hvalsø og Særløse samt Kirke Saaby og Kisserup Kirkers fotokonkurrence om Bibelske/kirkelige/kristne motiver. Som noget nyt afholder Hvalsø og Særløse samt Kirke Saaby og Kisserup Kirker en fotokonkurrence, hvor du kan deltage med dine billeder og komme på forsiden af det næste kirkeblad (ca. december 2015).

Hvad kan man vinde?

Vinderen af konkurrencen får sit billede på forsiden af det kommende kirkeblad (ca. december 2015).

De næstbedste billeder vil indgå i kirkebladet, i forbindelse med forskellige artikler.

Hvordan deltager man?

Du deltager ved at sende dit/dine billeder til anne.spangsberg@paradis.dk med emnet “Fotokonkurrence 2015”.

korrekt-billede-fotokonkurrence

Korrekt fotoformat

forkert-billede-fotokonkurrence

Forkert fotoformat

Det er vigtigt at billedet er taget på højkant, se evt. illustrationen til højre. Årsagen hertil er at billedet skal kunne tilpasses forsiden af kirkebladet.

Billedet må være taget med både mobiltelefon og kamera og det er tilladt at foretage redigering af billedet med filtre mv. Det er vigtigt at billedet er af god kvalitet (pixel), således at billedet kan anvendes i kirkebladet.

Vi skal have modtaget dit bidrag senest d. 1. oktober 2015 kl. 12.00.

Vinderen vil blive annonceret herpå hjemmesiden samt på Facebook efterfølgende.

Kan du ikke vente med at andre skal se dit billede, kan du tagge os på Twitter under @hvalsoekirke.

Betingelser for at deltage

Det er vigtigt at betingelserne for at deltage er opfyldt.

1. Du skal selv have taget billedet og have rettighederne til billedet.
  2. Billedet skal indeholde et Bibelsk/kirkeligt/kristent motiv, desto mere kreativt jo bedre.
  3. Billedet skal være taget lovligt og indeholde et lovligt motiv.
  4. Der er skal være anvendt korrekt format, da det er nødvendigt for at billedet kan tilpasses forsiden af kirkebladet.
  5. Billedet skal tilsendes os i JPEG-format, PSD-format eller PDF-format.
  6. Hvalsø og Særløse samt Kirke Saaby og Kisserup Kirker har ret til at kassere modtagende bidrag, der strider mod konkurrencebetingelserne.
  7. Når du deltager i konkurrencen, giver du Hvalsø og Særløse samt Kirke Saaby og Kisserup Kirker har ret til at anvende billedet i forbindelse med fotokonkurrencen samt fremtidigt på hjemmesiden, Facebook eller i kommende kirkeblade mv.

Vi glæder os til at se jeres bidrag.