Kirkeklub for børn og unge

Billede af to børn i kirke

Du er inviteret til kirkeklub i Hvalsø Sognegård mandage mellem kl. 15.00 og 17.30.

Hvad er kirkeklub?

Kirkeklub er et tilbud for alle børn og unge i skolealderen. Der er kirkeklub ca. 30 mange om året. Børnene bliver hentet ved Hvalsø Skole kl. 15.00. I sognegården hygger vi med forskellige aktiviteter såsom filmhygge, kreative projekter, bibelfortælling, bage, lege, synge, lave teater, male, lave pynt til højtiderne osv.

Vi får også altid lidt lækker at drikke og spise. I det hele taget er vi bare sammen på tværs af alder, sociale lag, køn og interesser og nyder livet, tiden og hinandens selskab.

Vil du gerne være med?

Kom og vær med til nogle hyggelige og sjove timer sammen med andre børn og unge samt Hvalsø Kirkes kirke- og kulturmedarbejder Simone.

Ring eller skriv og hør mere 61691640 eller simone.nbs@yahoo.com