Ny babysalmesangsinstruktør

LouLou Elise Holm

LouLou har fundet fast arbejde, hvorfor hun desværre ikke er vikar for Simone 🙁

Hun er dog stadig babysalmesangsunderviser.

Jeg hedder Loulou Elise Holm og jeg er 43 år. Jeg bor udenfor Tølløse og har to dejlige børn på 9 og 11 år. Jeg er kirkesanger i Sankt Bendts Kirke i Ringsted og synger (og spiller også særlige aftener) meditative toner og sange i Domkirken i København til aftenkirke arrangementer. Jeg laver løbende koncerter i forskellige kirker bla. i København og på Fyn. Jeg har læst på Rudolf Steiner seminaret og er meget glad for hele dette smukke univers som så præcist og kærligt tager højde for alle børn, deres individualitet, deres rytmer, deres udvikling og deres evne til at være i verden. Jeg har undervist både børn og voksne i sang på aftenskoler i København og har selv haft mange dygtige sanglærere både i Belgien, Paris og i København. Jeg har også lavet forskellige arrangementer i Vangede Kirke for børn og med mine to egne børn, hvor de bla sang Tinkas Jul og jeg akkompagnerede til på klaver. Jeg har studeret sang og musik på konservatoriet i Bruxelles og på musikuniversitetet i København. Jeg glæder mig rigtig meget til at starte babysalmesang og glæder mig til at møde både børnene og deres nærmeste, samt til at videreføre børneklub og minikonfirmandundervisning.

Hilsen fra Line

Da jeg efter 10 år med babysalmesang i Hvalsø har valgt at søge nye udfordringer som privat dagplejer nu kaldet Privat pasningsordning, har jeg fundet en meget kompetent afløser. Tak for alle de dejlige timer jeg har haft med både forældre og børn. Mange hilsner Line.

Velkommen til Loulou og på gensyn fra Simone

Da jeg er på barsel til og med januar 2020, har vi været ude og finde en rigtig sød barselsvikar, som vil stå for børneklub resten af året og vil have efterårets minikonfirmandhold. Det er Loulou, som også er hende, der har overtaget Lines babysalmesang mm. Loulou glæder sig meget til at have med sognets børn og unge at gøre. Jeg er overbevist om, at Loulou vil tage rigtig godt hånd om alle børn, der har lyst til at
komme i kirken.

Hvis I har brug for at spørge mig om noget, eller komme i kontakt med mig, er I velkomne til, trods barsel, at sende mig en mail på simone.nbs@yahoo.com og ellers vil jeg glæde mig til at komme tilbage i begyndelsen af 2020. Jeg håber, vi ses til fastelavnsarrangementet, som bliver det sidste arrangement, jeg deltager i, inden jeg går fra på barsel.

Med venlig hilsen Kirke- og kulturmedarbejder Simone Strøbæk