Ny sæson med babysalmesang

Tilfældigt billede af baby til babysalmesang

Kære alle forældre og børn (ca. 2 til 12 mdr.)

Vi har den glæde igen at kunne invitere til BABYSALMESANG i Sognegården. Forløbet, som er gratis, foregår i kirken hver mandag kl. 9.30 kl. ca. 10.30.

Forløbet varer 10 mandage og vi starter mandag den 22. august.

Husk at medbringe babydyne!

Vi synger smukke enkle salmer med fagter, laver små rim, bruger fine farvede tørklæder i sanselege, ser på engle, oplever sæbebobler, danser sammen til sang og musik (i mors/fars favn) og vugger til sidst til en lille sang.

Babysalmesang er meget styrkende for børnenes indlæring, sanser, sproget og motorikken. Derudover har både børn og voksne stor glæde ved samvær med latter og hygge!

Mors/fars stemme er sød musik for den lille. Babysalmesang styrker båndet mellem dig og dit barn samtidig med at det genkendelige program blidt opmuntrer barnet og gør det trygt.

Tilmelding gøres ved at sende SMS til Loulou Elise Holm på tlf. 60 63 54 31.

Skriv TILMELDING TIL BABYSALMESANG HVALSØ KIRKE og navnet på barnet☺️❤️ Yderligere info sker hos Loulou på Facebook gruppen : LOULOUS BABYSALMESANG (ferie dog i uge 29. 30 og 31?)

Jeg glæder mig at møde jer til en hyggelig stund med lidt kaffe og kiks samt tid til at dele erfaringer og hygge med hinanden efter sangen.