Sommerfamilieaktiviteter ved Hvalsø Kirke

Solsikke

AnanasKom til sjov og hygge for børn og forældre – I løbet af sommeren vil vi glæde os over, at det igen er muligt at være sammen. Derfor vil vi afholde familie-aktiviteter ved sognegården ved Hvalsø Kirke.

Vi håber meget, at du og dine børn har lyst til at deltage.

Læs mere om de enkelte aktiviteter, tilmelding med mere her eller på vores Facebook side.

Sommeraktiviteter ved Hvalsø kirke

Tilmelding til Simone (kirke- og kulturmedarbejder ved Hvalsø Kirke) på Simone.nbs@yahoo.com eller på SMS 61691640.

Skriv antal børn og voksne samt hvilke(t) arrangement(er), I ønsker at tilmelde jer. Ved mindre end 6 tilmeldte børn aflyses arrangementet. Børn i alle aldre er velkomne, så længe de har en voksen med.

27. juni 2021–Loppemarked og cupcake-værksted

27. juni kl. 10.00 – 15.00

Vi holder loppemarked i Hvalsø Sognegård og på udendørs-områderne udenfor sognegården. Så kom endelig og gør et godt fund. Alle kan gratis booke en stand efter først-til-mølle-princippet, så hvis du har tøj, legetøj, krea-ting, en brugt cykel eller andet, som bare fylder op hjemme hos dig, så kom og tjen en skilling samtidig med, at andre kan få glæde af dine aflagte sager.
Der er plads til 18 loppestande indendørs – Her får man tildelt et bord og 1-2 stole til sin stand. Det er også muligt at sætte en stand op udendørs. Hvis dette ønskes, skal man dog selv medbringe bord, stole, tæppe og lignende.

Der vil være gratis kaffe, the og småkager og alle børn og barnlige sjæle kan gratis pynte deres helt egen cupcake.

Det er gratis både at have stand og at komme til loppemarkedet.

Tilmelding til stand: Senest d. 20. juni 2021

18. juli 2021– Børnenes rekordbog

18. juli kl. 14.00 – 16.00

Denne dag skal der slås rekorder. Vi skal f.eks. Se hvem der kan have flest skumfiduser i munden, hvem der kan stable det højeste tårn, hvem der kan sjippe flest gange, hvem der er den hurtigste løber osv. Det bliver en eftermiddag fyldt med konkurrencer og alle rekorderne skrives naturligvis ind i ”Hvalsø kirkes nye rekordbog”.
Inden dagen slutter udnævnes de forskellige vinder og der overrækkes præmier og diplomer.

Det er gratis.

Tilmelding: Senest 10. juli 2021

9. august 2021– Engle-aften

9. august kl. 16:30-19:00

Kl. 16-30-18.00 – Vi bygger vores egne engle, som man får med hjem til at pynte og skabe ro i ens eget hjem
Kl. 18.00 – Spiser vi sammen
Kl. 18.30 – Hører vi spændende englefortællinger, mens aftenen falder på, og vi drikker engle-drik og spiser engle-kager, inden vi sammen rydder op og tager hver til sit.

Pris: 40 kr. pr. voksen, 25 kr. pr. barn. (Betales kontant eller med mobilepay på dagen).

Tilmelding: Senest d. 2. august 2021