Høstgudstjeneste – Hvalsø Kirke

• 60 kr. pr. voksen Pris
2018-09-16 10:30 2018-09-16 13:00 Europe/Copenhagen Høstgudstjeneste – Hvalsø Kirke

Kom til høstgudstjeneste. Høsten er noget ganske særligt. Årets udkomme, overflod, taknemmelighed og glæde. Det er traditionernes tid. Høsten bliver fejret med en høstgudstjeneste i Hvalsø Kirke søndag den 16. september 2018 kl. 10.30 med efterfølgende spisning i sognegården kl.12.00. Under gudstjenesten vil de to folkemusikere Frey Thyrre Klarskov og Anna Aagaard deltage, og de spiller også i sognegården. De er begge uddannet på Sydjysk Musikkonservatorium og er begge aktive folkemusikere med flere års erfaring. De er vant til at optræde i kirker, og de spillede til høstgudstjenesten i Særløse kirke i 2016. Der er en naturlig sammenhæng mellem høst og folkemusik, så velkommen til en højtidelig og hyggelig høstgudstjeneste i vor smukt pyntede kirke og bagefter til spisning i sognegården. Tilmelding til spisning til Carlo Thyrre Jensen på email  carlotjensen@gmail.com eller tlf.nr. 4041 4862 senest fredag den 7. september 2018. Pris for spisning: 60 kr.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:carlotjensen@gmail.com
Korn meget tæt på