Nu starter Hvalsø Kirkes ungdomsklub op igen! Første gang mandag den 4. marts.

PAUSEKNAPPEN er et frirum for unge fra Hvalsø og omegn i 7.-10. klasse, der trænger til “bare at være“, uden at skulle stå til ansvar på sociale medier eller at skulle præstere. Her bliver du hverken testet på viden eller bedømt på din påklædning, og alt fra dårlig hårdag til kaninsutsko er tilladt.

Vi mødes hver 14. dag (mandage i lige uger) kl. 16.30-19.30, hvor vi hygger med spil, snak, kreative projekter, film og hvad de unge mennesker ellers har lyst til. Der er rig mulighed for at være med til at bestemme, hvad dagen skal byde på, om vi skal lave skattejagt, holde samtalecafé eller male selvportrætter.

Derudover hjælpes vi ad med at lave aftensmad, og her er de unge mennesker også selv med til at vælge, hvad vi skal spise, og så er det hele GRATIS!

Det er kirke- og kulturmedarbejder Stine, der står for PAUSEKNAPPEN, og tilmelding skal ske pr. mail på sloike@live.dk eller på tlf. 2539 5701

Book your tickets