Det’ for børn!

Hvalsø Kirke tilbyder kirkeklub til alle børn i skolealderen. Børnene vil lære kirken at kende og mærke, at det er et rart sted at være. Samtidig vil de få en voksen kontakt, de kan betro sig til samt nye kammerater. Vi skal både lege, synge, spille teater, lave kreative projekter, se film og meget mere, og der er rig mulighed for at få indflydelse på, hvad vi skal lave. Så kom og del dine gode idéer med os, så ser vi løbende på, hvad der kan lade sig gøre.

Kirkeklub foregår mandag eftermiddag i ulige uger (udenom skolernes ferier). Børnene hentes ved Hvalsø Skoles flagstang klokken 14.45 (eller finder selv hen til sognegården kl. 15). I sognegården får vi lidt at spise og drikke og bruger sammen to timer på at hygge os, lære lidt om kirken og formentlig også lidt om os selv. Klokken 17 er der afhentning, og så ses vi to uger senere.

Næste mandag med kirkeklub er mandag den 22. april

22. april: Vi planter blomsterløg, som vi kan følge udviklingen af henover foråret og forsommeren

29. april: Vi laver et insekthotel til vores blomsterbed

Tilmelding til kirkeklubben sker til kirke- og kulturmedarbejder Stine på sloike@live.dk eller 2539 5701. Det er GRATIS at gå i kirkeklub.

Det er også helt i orden, hvis du har lyst til at komme forbi en enkelt gang for at prøve, om kirkeklub er noget for dig. Kirkeklub vil blive gennemført så længe vi har minimum 5 tilmeldte.

Book your tickets