Gude-øl – Ølsmagning med præst Torsten Dam-Jensen

• Gratis Adgang
  • +18 år Aldersgrænse
Tilmeld 2016-11-11 19:00 2016-11-11 21:00 Europe/Copenhagen Gude-øl – Ølsmagning med præst Torsten Dam-Jensen

Ølsmagning i Hvalsø Sognegård fredag d. 11. november 2016 kl. 19.00 under temaet “Gude-øl”. Gude-øl af Torsten Dam-Jensen Som et led i en ny foredragsrække ”Guddommelige foredrag”, med kristent inspirerede foredrag, skyder vi foredragsrækken i gang med en rigtig mandeaften. Sammen med sognepræsten fra Osted og Lejre Torsten Dam-Jensen, vil vi begive os ud på en rejse i øllens verden. Aftens tema er ”Gude-øl”, og i takt med at vi smager os igennem et udvalg af forskellige øl vil Torsten, fortælle interessante og bibelsk relaterede historier/anekdoter i tilknytning til den øl vi smager. Arrangementet er gratis og det vil blive muligt at smage et udvalg af forskellige typer øl og samt der vil blive serveret let anretning. Tilmelding til tilmeld@hvalsoe-kirke.dk senest d. 1. november 2016. Om Torsten Dam-Jensen Torsten Dam-Jensen er præst i Osted og Allerslev Pastorat samtidig med at han bl.a. står bag øllen “Himmelkys”. Du kan læse mere om det her.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark tilmeld@hvalsoe-kirke.dk
Øl i glas

oelsmagning2Ølsmagning i Hvalsø Sognegård fredag d. 11. november 2016 kl. 19.00 under temaet “Gude-øl”.

Gude-øl af Torsten Dam-Jensen

Tilmelding til tilmeld@hvalsoe-kirke.dk senest d. 1. november 2016.

Om Torsten Dam-Jensen