0 All Booked All Booked All Booked 4545 AFLYST Betlehem, Bedekæder og Bosættere https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/betlehem-bedekaeder-og-bosaettere/?event_date=2024-04-25&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-25

AFLYST Betlehem, Bedekæder og Bosættere

• Gratis Adgang
2024-04-25 19:30 2024-04-25 21:00 Europe/Copenhagen AFLYST Betlehem, Bedekæder og Bosættere

AFLYST PGA CORONA Velkommen til en spændende aften med fortællinger og oplevelser fra Israel /Palæstina ved elever fra Verdensborgerholdet på Midtsjællands Efterskole. Torsdag den 30. april 2020 kl. 19.30 i Hvalsø Sognegård. 30 elever fra Midtsjællands Efterskole har været på Verdensborgerrejse til Betlehem.  Her har vi oplevet hvordan kirkeklokker ringer om kap med Moskeens kalden til bøn, vi har oplevet arabisk gæstfrihed og har plantet oliventræer for at holde håbet i live. Fra Betlehem vil vi i billeder, fortællinger og små smagsprøver dele oplevelser med bedekæder, besættelsesmagt og bosættere med jer. Midtsjællands efterskole har siden 2013 haft faget ”Verdensborger” på skemaet. I faget forbereder og deltager man i en rejseoplevelse, hvor verden ikke kun er sort og hvid, men pludselig får en mangfoldighed af farver og nuancer.   Faget og projektet er et samarbejde mellem Midtsjællands Efterskole, Folkekirkens Nødhjælp og KFUM & KFUK i Betlehem. Arrangementet er gratis.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø
Billede af malet due på væg med skudsikkervest

AFLYST PGA CORONA

Arrangementet er gratis.