Dramaundervisning for børn og unge

Tilmeld 2400-04-19 12:00 2400-04-19 16:00 Europe/Copenhagen Dramaundervisning for børn og unge

Har du en skuespiller gemt i maven, og kunne du godt tænke dig at lave en masse drama/skuespil-øvelser sammen med andre børn og unge, så skynd dig at tilmelde dig til Hvalsø kirkes drama-skole. Undervisningen finder sted søndag den 27. marts 2022 kl. 12.00 – 17.00. Husk at have tøj på, du nemt kan bevæge dig i. Du skal have spist frokost hjemmefra, men medbring gerne lidt eftermiddagsmad. Dramaskole er for børn og unge i alderen 8 til 16 år, og alle er velkomne, hvad enten I er vant til at lave teater eller aldrig har prøvet kræfter med drama og teater før. Det vil være mig, kirke- og kulturmedarbejder Simone, der står for undervisningen. Jeg har mange års erfaring med teater både som skuespiller og instruktør, og har taget flere kurser i drama og skuespil. Tilmelding skal ske til Simone senest d. 10. marts på simone.nbs@yahoo.com eller 61691640, med navn og alder på barn/den unge samt forældres kontaktinformationer. Det er gratis at deltage. *Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:simone.nbs@yahoo.com
Skuespillere på en scene

Undervisningen finder sted søndag den 27. marts 2022 kl. 12.00 – 17.00.

*Ved mindre end 6 tilmeldte aflyses arrangementet.