Foredrag med Iben Krogsdal

• Gratis Foredrag
  • 75 kr. pr. voksen Fællesspisning (inden)
2024-04-20 14:00 2024-04-20 16:00 Europe/Copenhagen Foredrag med Iben Krogsdal

Salmedigter og forfatter Iben Krogsdal holder foredrag med udgangspunkt i egne salmer søndag den 4. september 2022 kl. 14.00 – 16.00. Inden foredraget er der gudstjeneste med efterfølgende fællesspisning i Hvalsø Sognegård. Prisen for fællesspisning er 75 kr. pr. voksen og 25 kr. pr. barn. Selve foredraget er gratis, og foregår efter spisningen. Glæd dig til at høre Iben Krogsdal tale om kirkehøjskolestemaet, næstekærlighed, ud fra nogle af hendes egne salmer, og selvfølgelig får vi også mulighed for at synge sammen med hende. Hun debuterede som forfatter i år 2000 og som salmedigter i 2010. Hun har en ph.d. i religionsvidenskab og har været ansat som forsker på Århus Universitet, men i de senere år har hun især beskæftiget sig med at skrive salmer og salmesamlinger og flere bøger, alle med reference til religion og kristendom. I den seneste udgave af højskolesangbogen har hun 10 salmer med.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:carsten.lester@fasttvnet.dk
Iben Krogsdal

Iben KrogsdalSalmedigter og forfatter Iben Krogsdal holder foredrag med udgangspunkt i egne salmer søndag den 4. september 2022 kl. 14.00 – 16.00.