0 All Booked All Booked All Booked 6275 Høstgudstjeneste med Sognekoret i Hvalsø kirke søndag den 24. september kl. 10.30 https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/hoestgudstjeneste-med-sognekoret-i-hvalsoe-kirke-soendag-den-24-september-kl-10-30/?event_date=2023-09-24&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2023-09-24

2023-09-24 10:30 2023-09-24 16:00 Europe/Copenhagen Høstgudstjeneste med Sognekoret i Hvalsø kirke søndag den 24. september kl. 10.30

Frokost og menighedsmøde & musikalsk foredrag med Jeannet Ulrikkeholm i Sognegården Sognekoret synger i kirken med på de klassiske høstsalmer/sange ”Nu falmer skoven”, ”Vi pløjed’ og vi så’de” og ”Septembers himmel er så blå”. Og vi kommer også til at lytte til ”Sensommervise” og Marken er mejet”. Efter høstgudstjenesten er der frokost i Sognegården ca. kl. 11.30/12.00 og i den forbindelse vil menighedsrådets medlemmer fortælle om deres arbejde.   Som led i vores høst-arrangement har vi desuden inviteret sangeren Jeanet Ulrikkeholm til Hvalsø sognegård kl. 14 -16.   Jeannet Ulrikkeholm synger og spiller sange om tro, håb og kærlighed. Deltagerne er med på fællessang. Jeannet akkompagnerer på guitar, cello og guitarlut, og hun fortæller om sangene undervejs. Der er mange forskellige slags livsbekræftende sange på programmet: frihedssange, fredssange, kærlighedssange, sensommersange og festlige evergreens. Jeannet krydrer med en lille perlerække af franske sange af bl.a. Edith Piaf. Deltagerne vil også høre sange med tekster af bl.a. Jeppe Aakjær, Halfdan Rasmussen, Benny Andersen og Tove Ditlevsen.   Kom glad, og gå opløftet hjem med ny viden om de smukke sange. Af hensyn til frokost & kaffen bedes du tilmelde dig hos Anne: e-mail: anne.spangsberg@paradis.dk eller tlf.: 46408055.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø

Kom glad, og gå opløftet hjem med ny viden om de smukke sange.