0 All Booked All Booked All Booked 3985 Hvad skal vi bruge kirken til? https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/hvad-skal-vi-bruge-kirken-til/?event_date=2018-10-28&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2018-10-28

Hvad skal vi bruge kirken til?

2018-10-28 14:00 2018-10-28 16:00 Europe/Copenhagen Hvad skal vi bruge kirken til?

Hvad skal vi bruge kirken til? Den skal vi bruge til rigtig meget. Men hvordan når vi bedst ud til sognets børn og unge? Vi har  babysalmesang, kor, børneklub, minikonfirmander, spaghettigudstjenester og løbende børne- og familiearrangementer, men vi kunne godt tænke os, at der kom endnu flere i kirken, så hvad skal der til, for at du og dit barn har lyst til at komme i kirken og sognegården? Jeg, kirke- og kulturmedarbejder i Hvalsø Kirke, vil rigtig gerne høre, hvad jeres ønsker er. Jeg vil derfor invitere til en idé-eftermiddag, hvor I kan komme og fortælle om, hvad I ønsker; er det kreative aktiviteter, udflugter, teater og musik, optrædener udefra, fælles spisning eller hvad ønsker du? Er der nogle tider og perioder, der er bedre end andre? Her er alle idéer og ønsker velkomne. Vi mødes kl 14 d. 28. oktober 2018. Her vil der være saft, kaffe og kage. Der vil være sørget for, at der er forskellige ting, børnene kan underholde sig med, og inden vi går hjem ca. kl. 16, vil børnene få mulighed for at få et ballondyr. Det hele er gratis. Jeg håber virkelig, at du og din familie kunne tænke jer at komme. Hvis ikke I har mulighed for at deltage, må I meget gerne sende mig en mail med jeres ønsker. Tilmelding skal ske på simone.nbs@yahoo.com eller på 61691640 senest d. 20. oktober 2018.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:Simone.nbs@yahoo.com
Barn med maling på fingerne