Babysalmesang i Hvalsø Kirke

Vi glæder os til at invitere dig og din baby (2 til 12 mdr.) til Babysalmesang i Hvalsø sognegård mandage kl. 9.30.

Info vil ses på Facebookgruppen: ”Loulous babysalmesang”.

Sang for din baby er med til udvikle dit barns sprog, motorik, rytme i hverdagen og generelle udvikling. Samtidig er gruppen en oplagt mulighed for at få kvalitetstid sammen med dit barn samt glæde og samvær med de andre I gruppen.

Jeg er uddannet på Rudolf Steiner seminaret og har sanguddannelse fra kirkemusikskolen, musikkonservatoriet i Bruxelles og universitetet i København. Jeg er kulturmedarbejder, kirkesanger, koncertsanger og børnekorleder i flere forskellige kirker.

1. Vi starter formiddagen med blid sang, lidt ”morgengymnastik”, små lege der fremmer nærvær og glæde, salmesang og dans så vi får glæde og bevægelse ind i vores dag. Vi har sæbebobler , farvestrålende tørklæde-lege , musik og salmesang og samt hyggeligt samvær og snak for forældre og børn: Vi drikker lidt kaffe/the og får lidt kage sammen bagefter Babysalmesang hvor der er mulighed for at dele erfaring, styrke og glæde sammen!

Vel mødt!!

BABYSALMESANG HVER MANDAG KL 9.30 I HVALSØ KIRKE.

TILMELDING PÅ FACEBOOKGRUPPEN” LOULOUS BABYSALMESANG”

– Skriv her hvilket hold (der er tre) og barnets navn.

Glæder mig meget til at møde jer og jeres dejlige børn.!.