Børneklub starter op igen

Billede af børn der leger

BØRNEKLUB

Børneklub er for alle børn i skolealderen. Hver gang starter vi med at få lidt lækkert at spise og noget at drikke, mens der læses op fra børnebiblen. Herefter laver vi alt muligt forskelligt f. eks vil vi tegne, spille spil, lave kreative ting, lege, bage, snakke, lave pynt til hjemmet, synge sange og meget mere.

Børneklub er mandage i ulige uger kl. 14:30-17:00 i Hvalsø sognegård. Hvis der er behov for dette, kan man blive hentet ved Hvalsø skole kl. 14:15.

Første børneklub i 2021 er mandag d. 1/2.

Tilmelding kan ske løbende. Jeg håber, du har lyst til at komme og se, om børneklub er noget for dig, og tag endelig en ven eller søskende under armen.

I februar og marts er der børneklub 1/2, 15/2, 1/3 og 15/3.

UNGDOMSKLUB

Ungdomsklub er for unge mellem 12 og 16 år. Vi mødes hver 14. dag (mandage i lige uger) kl. 16-19:30, hvor vi hygger med spil, snak, kreative projekter, boldspil, leg, gåture, film osv. Derudover hjælpes vi med at lave aftensmad, og her vælger ungdomsklub-deltagerne selv, hvad vi skal spise.

I ungdomsklubben er der tid og ro til at blive hørt og set og andre unge mennesker at hygge sig med.

Hvis der er noget, du godt kunne tænke dig, at vi laver i ungdomsklubben, så vil jeg gøre, hvad jeg kan for at indfri dine ønsker.

Tilmelding kan ske løbende. Jeg håber, du har lyst til at komme og se, om ungdomsklub er noget for dig, og tag endelig en ven med.

I december-marts er der ungdomsklub 7/12, 21/12, 11/1, 25/1 og 8/2.

ANDRE AKTIVITETER

I Hvalsø kirke vil vi rigtig gerne gøre vores for at åbne kirkens rum for sognets børn og unge og deres familier.

Husk I altid er velkomne til at skrive til mig, hvis I har idéer til arrangementer, udflugter eller aktiviteter, I godt kunne tænke jer, at kirken skulle lave for børn og unge.

Udover børneklub og ungdomsklub har vi familiegudstjeneste 3-4 gange om året, som er en kort gudstjeneste målrettet børn.

Familiegudstjenester finder typisk sted en hverdagsaften kl. 17 med efterfølgende spisning. Næste gang er d. 2/2.

Vi har også løbende andre aktiviteter. F.eks. er det muligt at komme og lave juleklip i sognegården 29/11 og 21/12. D. 24/1 holder Hvalsø kirke loppemarked, hvor man kan komme og tjene lidt lommepenge ved at sælge sit gamle tøj og legetøj, og samtidig kan man pynte sin egen cupcake. D. 13-14/2 er der kirkeovernatning for børn og unge i Hvalsø sognegård. Se mere om de forskellige arrangementer her i bladet eller løbende på vores Facebook side.