Er kirkeklub noget for dig?

Billede af barn med maling på fingerne

Er du mellem 6 og 15 år, og har du lyst til at hygge dig med andre af sognets børn, så kig med her.

Kirkeklub er et gratis tilbud for alle børn i skolealderen.

I sognegården hygger vi med forskellige aktiviteter såsom filmhygge, kreative projekter, bibelfortælling, bage, lege, synge, lave teater, male, lave pynt til højtiderne osv. Vi får også altid lidt lækkert at drikke og spise. I det hele taget er vi bare sammen på tværs af alder, sociale lag, køn, interesser mm og nyder livet, tiden og hinandens selskab.

Kirkeklub finder sted hver mandag kl. 15.00 – 17.30. Jeg henter gerne børnene på skolen, så vi sammen kan gå hen til kirken. Der er dog ikke kirkeklub i skoleferier samt enkelte andre mandage.

Kom og se, om det er noget for dig.

Tilmelding sker til Kirke- og kulturmedarbejder Simone Strøbæk på simone.nbs@yahoo.com eller på telefon 6169 1640.