0 All Booked All Booked All Booked 5787 Per Vers – Hvalsø Kirke https://www.hvalsoe-kirke.dk/event/per-vers-hvalsoe-kirke/?event_date=2024-03-29&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-03-29

Per Vers – Hvalsø Kirke

• Gratis Adgang
2024-03-29 18:00 2024-03-29 19:00 Europe/Copenhagen Per Vers – Hvalsø Kirke

Som en del af Hvalsø og Særløse Kirkers kirkehøjskole, kommer Per Vers forbi fredag d. 2. september 2022 kl. 18.00. Kom til en underholdende forestilling med rapperen og hiphopperen Per Vers, som vil demonstrere sine helt særlige evner til at belyse kirkehøjskolens tema om næstekærlighed. Arrangementet er samtidig en del af Hvalsø Kulturnat. Per Vers er en gudbenådet rapper, som udfolder sit talent i samarbejde med indfald og stikord fra salen. Han har trods sine kun 35 år allerede en lang karriere bag sig:  Efter udgivelsen af sit første album, ”Vers 1.0” fra 2005 har han afviklet svimlende 900 arrangementer for et altid veloplagt publikum. Spændvidden i hans musikalske kunnen demonstreres ved, at han undervejs har samarbejdet med så forskellige kulturbærere som Frank Hvam og Århus Symfoniorkester. Dette kan ikke undgå at blive en festlig aften og samtidig en flot begyndelse på vores kirkehøjskole.

Præstegårdsvej 2, 4330 Hvalsø, Danmark mailto:torkilwerner@gmail.com
Per Vers