Hvalsø Sognekor starter ny sæson tirsdag den 13. januar

Fødder ved orgel

Har du lyst til at synge i et kor med hyggelig, engageret stemning og et alsidigt repertoire? I år søger vi sopraner og herrer. P.t. er der lukket for optagelse af flere alter (den dybe kvindestemme) P.t er koret på 18 medlemmer og medvirker 4-6 gange årligt ved gudstjenester,  sangaftener og/eller koncerter. Repertoiret er salmer, danske og udenlandske sange samt lettere klassiske satser.

Koret er åbent for alle, men det er dog en fordel, at du har sunget i kor før, eller har spillet et instrument. Vi øver hver tirsdag aften i Hvalsø sognegård kl. 19.00 – 21.20 og holder 1-2 øvelørdage om året. Stemmerne indspilles på lydfiler, så man kan øve på dem hjemme.

Nærmere oplysninger og tilmelding: organist Linda Baarsgaard, tlf.:  35 26 24 30

Comments(2)

1. Jannie Larsen says

Hej Jeg vil gerne starte i kor igen.Har før sunget i Rytmisk kor i Hvalsø! Jeg ser i starter op igen 13 januar?? Hvis der på et tidspunkt bliver en plads ledig i alt kvinde gruppen vil jeg være meget interesseret !! Venlig hilsen Jannie Larsen Ørnebregnen 1 4070 Kirke Hyllinge

• Redaktør says

Hej Jannie
      Denne nyhed er desværre vedr. det hold der startede i januar 2015. Jeg ved at holdet starter igen til januar 2016. Prøv at send en mail til Linda på linda@hvalsoe-kirke.dk – så kan hun helt sikkert være behjælpelig.