Julehjælp – Folk har brug for hjælp i en svær tid

Kirkebøsse

Året 2022 har bestemt ikke været et “normalt” år. Mange folk er ramt af stigende inflation.

Derfor samler Hvalsø og Særløse Kirker igen i år ind til julehjælpen i Hvalsø & Særløse Sogn.

Årligt doneres der mindre pakker med alt til at holde jul for eller kontanter til familier med ekstra meget behov for hjælp.

Vi kan allerede nu, se at mange familier søger om hjælp – så behovet i år er ekstra stort.

Vi har derfor brug for din støtte

Det er muligt at yde bidrag i den traditionelle kirkebøsse i både Hvalsø og Særløse Kirker, men du kan også donere beløb via Mobilepay.

Du bestemmer selv beløbet.

Mobilepay

Nummeret er 37634.

Tusind tak for hjælpen

Vi skal for de familier, som modtager hjælp sige – Tusind tak for hjælpen. De er så taknemlige.

Og også vi hos Hvalsø og Særløse Kirker siger rigtig mange gange TAK for de bidrag som gives. De er en stor hjælp for de familier, som har brug for det.