Lejres Borgmester Mette Touborg på forsiden af Stiftsbladet

Mette Touborg, Stiftsbladet

I den seneste udgave af Stiftsbladet er borgmester i Lejre, Mette Touborg en del af en længere reportage. Læs den spændende artikel her.

Mette Touborg skal gå catwalk d. 4. september 2015 på TRO – økologisk kirkefestival i Sæby.

Hvad er TRO – økologisk kirkefestival

Sæt kryds i din kalender! I weekenden fra fredag d. 4/9 til søndag d. 6/9 2015 holder 10 sogne i Hornsherred i Lejre og Frederikssund kommuner og i Roskilde og Helsingør stifter i fællesskab TRO – økologisk kirkefestival – og du er inviteret!

Du kan læse mere om den økologiske kirkefestival her.

Hvad er Stiftsbladet

Stiftsbladet udkommer seks gange om året i et oplag på 3.000 eksemplarer. Der er tale om et magasin på 20-32 sider i A4-format. Bladet udgives af Stiftsrådet for Roskilde Stift. Bladet udkommer den 1. i månederne januar, marts, maj, juli, september og november.

Du finder de tidligere udgaver af Stiftsbladet her.