Året der gik 2017

Egern på skovkirkegården

2017 går snart på hæld, og det er på tide at se tilbage på, hvad der er sket i Hvalsø og Særløse Kirker.

I løbet af 2017 er 29 børn og voksne blevet døbt, det er 4 mere end i 2016. 60 børn er blevet konfirmeret, 13 par er blevet viet og vi har måtte tage afsked med 47 personer.

Har du særlige minder for året 2017 er du meget velkommen til kommenterer i kommentarfeltet nedenfor eller på Facebook. Vi håber meget at kunne nå over 400 følgere på Facebook i 2018 – hjælp os gerne til at nå det.

Du kan finde alle vores nyhedsartikler her.

Menighedsråd

2017 blev det første år for det nyvalgte menighedsråd. Du kan finde referater mv. fra menighedsrådsmøderne her.

Foredrag og arrangementer

I 2017 har vi afholdt mange spændende arrangementer og koncerter.

Vi håber at 2018 bliver mindst ligeså interessant og spændende som 2017. Vi har mange spændende foredrag, arrangementer og ideer på tegnebrættet. Det eneste du skal gøre er at holde øje med hjemmesiden, Facebook eller kirkebladet.

Præster og øvrige ansatte

Simone Nøhr Bille er blevet ansat som kirke- og kulturmedarbejder, og har allerede afholdt mange spændende arrangementer.

Har du behov for kontakt med en af vores præster, finder du oversigten over præster her.

Hjemmesiden og Facebook

Vores hjemmeside har til dato haft 24.000 sidevisninger, hvilket er på niveau med sidste år. Antallet af besøgende er ligeledes på niveau. Tak fordi I besøger vores hjemmeside og bruger den så aktivt.

Har du forslag til forbedringer eller ideer til nye ting, er du meget velkommen til at sende en mail til webmaster@hvalsoe-kirke.dk.

Vi har igen i 2017 forsøgt at gøre endnu mere ud af vores Facebook side og vi vil fortsætte dette arbejde i 2018. For at Facebook siden kan blive et interessant debat- og informationssted, håber vi meget at du vil følge os på Facebook. Log ind og tryk “Synes godt om”. Tak for hjælpen.

Endeligt vil webredaktionen sige tak for et godt 2017 og vi håber meget se jer alle igen herpå hjemmesiden eller på Facebook i 2018.